Marketing Internetowy

Marketing internetowy to zbiór działań, które mają na celu wzrost popularności marki. Większe zainteresowanie ofertą jest równoznaczne ze wzrostem zysków z działalności. Należy podkreślić, że nie dotyczy to wyłącznie przedsiębiorstw funkcjonujących w sieci, ale również na rynku stacjonarnym. Reklama online wymaga specjalistycznej wiedzy oraz doświadczenia. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że każdy błąd może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Nie można również zapomnieć o tym, że konkurencja nie śpi! Właśnie dlatego lepiej jest skorzystać z usług profesjonalistów. Dom mediowy Braden gwarantuje fachowość, rzetelność oraz terminowość. Do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny, dzięki czemu mamy pewność, że spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Potwierdzają to liczne pozytywne opinie, które zostały wystawione przez zadowolonych klientów.

marketing internetowy

Kampanie reklamowe w Google Ads

Reklama w internecie ma na celu zwiększenie widoczności w sieci. Nie zawsze jest to łatwe! Proces pozycjonowanie jest czasochłonny, a więc nie można jednoznacznie powiedzieć, kiedy pojawią się jego efekty. Nie chcesz czekać? Weź pod uwagę kampanie reklamowe Google Ads! To skuteczny sposób na to, aby wyróżnić firmę na tle konkurencji. Wymaga to dodatkowych nakładów finansowych, jednak jest to inwestycja, która szybko się zwraca. Poniżej przedstawiono elementy, które wchodzą w skład przeprowadzanych przez nas kampanii. Z chęcią udzielimy szczegółowych informacji na ten temat – zachęcamy do kontaktu drogą mailową lub telefoniczną. Nasza obsługa udzieli odpowiedzi tak szybko, jak to tylko możliwe.

  1.  Linki sponsorowane – to zdecydowanie najpowszechniejsza forma promocji w Google Ads. Dzięki niej linki prowadzące do promowanej witryny znajdują się nad lub obok naturalnych wyników wyszukiwania. Ważne jest to, aby trafnie dobrać słowa kluczowe, gdyż w dużej mierze to one odpowiadają za sukces kampanii. Z tego względu zaleca się skorzystanie z usług specjalistów, którzy bazują na zaawansowanych narzędziach analitycznych. Najczęściej wybieranym modelem rozliczenia jest opłata za każde kliknięcie. Istnieje również możliwość ustalenia zapłaty za określoną liczbę wyświetleń reklamy – to doskonała opcja dla tych, którzy chcą wzmocnić wizerunek marki. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby jednocześnie pracować nad pozycją strony internetowej w wynikach organicznych.
  2. Kampanie produktowe – polegają na promowaniu konkretnych towarów z oferty przedsiębiorstwa. Atutem tej formy reklamy jest fakt, że pozyskujemy odbiorców zainteresowanych konkretną kategorią produktów. Nie są to osoby przypadkowe, dzięki czemu szansa na to, że zdecydują się na dokonanie zakupu jest o wiele większa. Plusem kampanii produktowych jest relatywnie niski koszt. Ponadto, z łatwością można śledzić efekty jej wdrożenia. Na uwagę zasługuje fakt, że link do oferty wraz ze zdjęciem produktu znajduje się ponad organicznymi wynikami wyszukiwania. Reklama wyświetlana jest także w sekcji Google Zakupy. Nie można nie wspomnieć o możliwości jej umieszczenia w witrynach partnerów sieci wyszukiwania Google (m.in. serwisie YouTube).
  3. Reklamy banerowe – posiadają one formę graficzną. Istotne jest to, aby baner promowanej marki był unikatowy, a jednocześnie atrakcyjny z punktu widzenia użytkowników. To, komu zostanie wyświetlona reklama zależy od tego, jakie kryterium zostało wybrane. Może ona być skierowana do np. osób zamieszkujących dane województwo, znajdujących się w konkretnym przedziale wiekowym, poszukujących produktów lub usług z określonej kategorii.
  4. Reklama YouTube – ogromna liczba użytkowników serwisu sprawia, że proponowana forma promocji wyróżnia się wysoką skutecznością. Reklama marki może zostać wyświetlona nie tylko podczas oglądania filmu, ale również jego wyszukiwania. Dokładny przebieg kampanii powinien zostać określony przez eksperta. Niezaprzeczalnym plusem jest fakt, że płacimy wyłącznie za zainteresowanie potencjalnych klientów (minimum 30 sekund wyświetlenia reklamy True View/ kliknięcie w odnośnik).
  5. Kampanie remarketingowe – mają na celu dotarcie do osób, które w przeszłości miały do czynienia z promowaną stroną lub aplikację mobilną. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że są to użytkownicy realnie zainteresowani konkretnymi produktami lub usługami. Reklama bezbłędnie trafia wyłącznie do określonych odbiorców. Być może trafiając ponownie na wcześniej odwiedzaną witrynę zdecydują się na dokonanie zakupu. Omawiana forma promocji zmniejsza ryzyko tego, że potencjalny klient zapomni o ofercie.
  6. Reklamy w Gmailu – skrzynka pocztowa to znakomite miejsce na reklamę marki w sieci. Warto podkreślić, że Gmail posiada osobna sekcję reklamową, dzięki czemu wiadomości promocyjne nie mieszają się z prywatną korespondencją. Istnieje możliwość spersonalizowania treści. Mogą one trafić do wybranej grupy odbiorców np. osób, które w przeszłości złożyły zamówienie na promowanej stronie. Opłata za reklamę naliczana jest w momencie kliknięcia w odnośnik, co również jest korzystne.

marketing w internecie

Prowadzenie profili i kampanie reklamowe w social mediach

Marketing w internecie obejmuje również aktywność na portalach społecznościowych. Jest to obowiązkowy element reklamy nowoczesnych przedsiębiorstw, które pragną zwiększyć swoją widoczność w sieci. Nasz dom mediowy Braden oferuje założenie oraz prowadzenie profili w social mediach. Tworzenie wartościowych postów oraz monitorowanie działań użytkowników wymaga sporej ilości czasu. Właśnie dlatego coraz więcej firm decyduje się skorzystać z oferty profesjonalistów. Warto wziąć pod uwagę, że fanpage na portalach społecznościowych znacząco wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa.

Oferujemy także kampanie reklamowe w social mediach m.in.:

  • Facebook Ads,
  • Instagram,
  • Linkedin,
  • Twitter,
  • YouTube.

Omawiana forma promocji gwarantuje duże zasięgi, dzięki którym można zwiększyć zainteresowanie marką oraz wartościowy ruch na stronie www. Plusem jest również ułatwiona komunikacja z potencjalnym klientem. Nie można również zapomnieć o możliwości sprzedaży produktów w mediach społecznościowych. To kolejne kanały dystrybucji, dzięki którym można dotrzeć do zupełnie nowych grup odbiorców.

social media

Email marketing

Email marketing pozwala dotrzeć do odbiorców za pośrednictwem skrzynki mailowej. Minęły czasy, kiedy rozsyłanie spamu przynosiło wymierne rezultaty. Aktualnie podstawą jest tworzenie unikatowych, a jednocześnie wartościowych treści, które mogą okazać się przydatne odbiorcy. Wiadomości promocyjne nie mogą wzbudzać irytacji i negatywnych emocji. Właśnie dlatego email marketingiem powinni zająć się specjaliści, którzy wiedzą, jakich błędów nie popełniać. Szczególnym typem wiadomości jest Newsletter. Dzięki niemu można zbudować bazę lojalnych klientów, którzy są zainteresowani daną grupą towarów lub usług.

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja strony firmowej to pierwszy krok do tego, aby zwiększyć widoczność przedsiębiorstwa w sieci. Należy podkreślić, że tutaj liczą się nawet najmniejsze detale. Audyt SEO pozwala określić strategię działania. Dzięki gruntownej analizie można ustalić, które elementy witryny muszą ulec zmianie. Optymalizacja to nie tylko szereg kwestii technicznych. To również przystosowanie opublikowanych treści do wymogów wyszukiwarki. Mowa tutaj o m.in. opisach katalogów i produktów, notkach blogowych, zdjęciach, materiałach wideo. Dąży się także do tego, aby maksymalnie „odciążyć” stronę. Tempo ładowania danych bezpośrednio wpływa na odczucia odbiorców.

Pozycjonowane pozwala wypracować wysoką pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Zasada jest prosta – im wyższa pozycja, tym wyższy poziom wartościowego ruchu (kliknięcie w link = skorzystanie z oferty). Omawiany proces jest skomplikowany, a zarazem rozciągnięty w czasie. Wymaga także ciągłego monitorowania skuteczności. Właśnie dlatego zachęcamy do skorzystania z usług naszego domu mediowego.

Content Marketing i artykuły sponsorowane

Marketing treści z roku na rok zyskuje na znaczeniu. Efektywna promocja marki możliwa jest wyłącznie wtedy, kiedy publikowane treści są wartościowe z punktu widzenia odbiorcy. Powinny one stanowić źródło użytecznej wiedzy, która odpowiada na najczęściej przewijające się pytania. Artykuły sponsorowane nie mogą być nachalna reklamą, która jedynie zniechęci czytelnika. Niedopuszczalny jest plagiat – również ten, który stanowi przeredagowanie treści ze stron konkurencji. Nasz dom mediowy Braden dba o unikatowość oraz wysoką jakość dostarczanych tekstów, dzięki czemu klient może mieć pewność, że inwestycja szybko się zwróci.

Public relations (PR)

Troska o wizerunek marki w sieci wymaga sporego zaangażowania. Renomy przedsiębiorstwa nie można zbudować w ciągu kilku dni. Wszystkie działania firmy w internecie są oceniona przez potencjalnych klientów lub kontrahentów. Nawet najmniejsza ryza na wizerunku może nieść ogromne straty finansowe. Ważne jest nie tylko to, aby pozyskać odbiorców, ale również zbudować z nimi trwałą relację. Jeśli chcemy zyskać lojalność klientów, to konieczna jest aktywność na wielu płaszczyznach. Ogromne znaczenia mają oczywiście portale społecznościowe. Wiele przedsiębiorstw popełni ten sam błąd – usuwają negatywne komentarze, przez co tracą na wiarygodności. Eksperci z domu mediowego Braden posiadają wieloletnie doświadczenie w PR, dzięki czemu w przedsiębiorstwo może w krótkim czasie pozyskać szerokie grono oddanych fanów.

Influencer marketing

Współpraca z influencerami stała się codziennością. Istotne jest jednak to, aby wybrać osoby godne zaufania – w innym przypadku promocja może nie przynieść pożądanych rezultatów, a nawet zadziałać na niekorzyść marki. Nie wiesz, jak nawiązać korzystne współprace? Dom mediowy Braden zajmuje się nie tylko doborem influencerów posiadających content pasujący do oferty marki, ale również negocjacjami warunków reklamy. Priorytetem jest pozyskanie licznej grupy nowych odbiorców, którzy zdecydują się na zakup promowanych produktów lub usług.

 

oferta