Social media marketing

Social media marketing to kompleksowe działania reklamowe, które mają miejsce na portalach społecznościowych. Dzięki nim możliwe jest skuteczne dotarcie do odbiorców, a także pozyskanie zupełnie nowych klientów oraz kontrahentów. Należy jednak wziąć pod uwagę, że aktywność marki w sieci powinna zostać dokładnie przemyślana. Istotne jest to, aby zastanowić się, jakie cele chcemy osiągnąć. Musimy również dbać o spójny wizerunek przedsiębiorstwa, tak aby nie wzbudzić dezorientacji o osób, które śledzą nas nie tylko w social mediach. Każdy popełniony błąd działa na naszą niekorzyść. Korzystając z oferty domu mediowego Braden, można mieć pewność, że standard świadczonych usług znajduje się na najwyższym poziomie. Posiadamy wieloletnie doświadczenie oraz specjalistyczną wiedzę, dzięki czemu spełnimy oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. To nie tylko nasz zawód, ale również największa pasja!

Social media marketing

Social media marketing ma przede wszystkim kierować użytkowników na konkretną stronę np. produktu. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że część z nich zainteresuje się ofertą marki, a nawet z niej skorzysta. Portale społecznościowe stanowią również narzędzie do komunikacji. Musimy pamiętać, że nawiązanie długotrwałych relacji z konsumentami ma ogromne znaczenie. Trzeba jednak podkreślić, że samo posiadanie firmowego profilu to nie wszystko. Musimy dbać o systematyczną aktywność. Ponadto, udostępniane treści powinny być wartościowe, gdyż w innym przypadku nie wzbudzą żadnego zainteresowania. Im większe zaangażowanie osób zarządzających stroną, tym lepsze efekty. Bywa jednak tak, że przedsiębiorstwo nie posiada własnego działu marketingu, a brak dostatecznej ilości czasu sprawia, że posty dodawane są sporadycznie. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z oferty specjalistów. To sprawdzony sposób na to, aby podnieść poziom wartościowego ruchu na stronie, a jednocześnie uniknąć nadmiaru czasochłonnych obowiązków.

Dla kogo marketing w social media?

Marketing w social mediach zapewnia wiele korzyści dla marki. Istotne jest jednak to, aby profile firmowe były prowadzone zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami. Ponadto, brak ciągłej kontroli może zadziałać niczym antyreklama. Informacje bardzo szybko się rozchodzą – dotyczy to również negatywnych opinii. Szybka reakcja jest więc podstawą do tego, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowych. Firmy, które nie mogą pozwolić sobie na wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za marketing powinny skorzystać z pomocy ekspertów z zewnątrz. Nasz dom mediowy Braden zapewnia kompleksowe, a zarazem indywidualne podejście do każdego zlecenia. To właśnie dzięki temu udało nam się zdobyć szerokie grono lojalnych klientów. Zastanawiasz się, czy promocja przedsiębiorstwa na portalach społecznościowych jest dla Ciebie? Zapoznaj się z dalszą częścią wpisu!

marketing w mediach społecznościowych

  • Wzrost widoczności w sieci – dzięki mediom społecznościowym możemy znacząco zwiększyć zasięg udostępnianych treści. Oznacza to, że materiały reklamowe zostaną wyświetlone przez większą liczbę osób, czyli potencjalnych klientów. Istnieje więc duże prawdopodobieństwo zwiększenia poziomu sprzedaży. Nie zapominajmy, że aktywność w social media zwiększa widoczność firmy w sieci, co jest pierwszym krokiem do objęcia przewagi konkurencyjnej. Ma to szczególne znaczenie, jeśli działamy w mocno obleganej branży. Nasza sytuacja na rynku dynamicznie się zmienia, a więc nie należy oczekiwać, że raz wypracowana pozycja jest nam dana na zawsze.
  • Lepszy kontakt z klientami – profile w social mediach sprawiają, że komunikacja z klientami jest o wiele prostsza. Faktem jest, że tylko nieliczne osoby decydują się napisać maila lub zadzwonić pod wskazany numer telefonu. Wysłanie wiadomości na Facebooku, Instagramie lub innym portalu trwa o wiele krócej, a prowadzenie konwersacji jest przyjemniejsze. Możemy uniknąć nadmiaru formalności, co jest ważne z punktu widzenia konsumenta. Im lepsza obsługa, tym większe zainteresowanie ofertą. Wiadomym jest, że przedsiębiorstwo musi liczyć się ze zwiększoną ilością obowiązków. Nadzorowanie kilku, a nawet kilkunastu kanałów komunikacyjnych zajmuje sporo czasu. Rozwiązaniem tego problemu jest skorzystanie z pomocy profesjonalistów.
  • Możliwość budowania trwałych relacji – klient nie powinien być dla nas osobą, która po skorzystaniu z oferty odchodzi w zapomnienie. Bardzo ważne jest to, aby pracować nad nawiązaniem trwałej relacji, a profile w social mediach z pewnością okażą się pomocne. Oczywiście dotyczy to wyłącznie tych kont, które prowadzone są z dużym zaangażowaniem. Klienci cenią sobie nie tylko sprawne odpowiadanie na wiadomości, ale również odpisywanie na komentarze. Im bardziej rozwinięte konto, tym większa ilość pracy, jednak ma to realny wpływ na osiągany poziom zysków. Nie zapominajmy, że stali, a zarazem zadowoleni klienci powinni znajdować się na pierwszym miejscu, gdyż w dużej mierze odpowiadają oni za sukces naszej marki.
  • Dotarcie do nowych grup odbiorców – każdy, kto chce rozwijać swoją firmę powinien poszukiwać sposobów na to, aby dotrzeć do zupełnie nowych grup odbiorców. Możliwości, jakie gwarantują profile społecznościowe są ogromne. Oczywiście nie oznacza to wyświetlania treści przypadkowym użytkownikom, gdyż takie nie ma to większego sensu. Zaawansowane algorytmy pozwalają jednak skierować reklamy do tych osób, które potencjalnie są zainteresowane danymi usługami lub produktami.
  • Nowy kanał dystrybucji – nie każdy wie, że Facebook lub Instagram może stanowić kolejny kanał dystrybucji. Niezaprzeczalnym plusem jest to, że nie musimy ponosić dodatkowych kosztów. Z pewnością usatysfakcjonuje to tych, którzy posiadają ograniczony budżet. Musimy jednak wziąć pod uwagę, że sprzedaż w kilku miejscach wymaga dobrej organizacji. Niedopuszczalne jest sytuacji, gdy oferujemy towar, który został już wyprzedany. W ten sposób bardzo szybko zyskamy pokaźną liczbę negatywnych ocen. Firmy, które mają świadomość, że nie poradzą sobie z dodatkowymi obowiązkami nie powinny wdrażać nowych funkcjonalności. Warto rozważyć skorzystanie z pomocy zawodowców, dzięki który efektywny rozwój biznesu nie będzie stanowił żadnego wyzwania.

Kampanie reklamowe w social mediach

Nie każdy wie, że istnieje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Składają się one z szeregu powiązanych ze sobą działań, które w relatywnie krótkim czasie mają zapewnić wzrost poziomu sprzedaży. Nasi eksperci stale rozszerzają zakres swojej wiedzy, dzięki czemu każde zlecenie realizowane jest rzetelnie, a jednocześnie profesjonalnie. Na uwagę zasługuje fakt, że wykonujemy szczegółowe analizy oraz raporty, dzięki czemu zleceniodawca nie musi zastanawiać się, czy inwestycja miała sens. Możliwość śledzenia rezultatów podjętych działań ma ogromne znaczenie. W odpowiednim momencie możemy dokonać ich modyfikacji, tak aby w stu procentach wpasować się w preferencje grupy docelowej odbiorców.

social media

 

Aktualnie przeprowadzamy kampanie reklamowe na takich portalach, jak np.:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • YouTube,
  • Linkedin,
  • Twitter.

Planujesz otworzyć konto firmowe w innym serwisie? To żaden problem. Elastycznie dopasowujemy się do potrzeb klienta, dzięki czemu mamy pewność, że współpraca będzie udana. Osoby, które zdecydowały się na umowę długoterminową mogą liczyć na wyjątkowe warunki oraz atrakcyjne stawki.

Prowadzenie profili w social media

Oferta naszego domu mediowego Braden stale się powiększa, ponieważ cenimy sobie kompleksowość. Jedną z naszych usług jest prowadzenie profili firmowych w social media. Obsługujemy fanpage na takich portalach, jak np. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedin, a także wiele innych. Masz wątpliwości? Z chęcią udzielimy szczegółowych informacji oraz odpowiemy na zadane pytania. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszą obsługą drogą telefoniczną lub mailową. Oferta skierowana jest nie tylko do klientów biznesowych, ale również osób prywatnych, które pragną osiągnąć sukces w internecie.

Jak już wspomniano, prowadzenie kont w mediach społecznościowych generuje sporą ilość nadprogramowych obowiązków. Nie każdy posiada czas na to, aby nadzorować kilka różnych portali. Jest to angażujące zadanie, które wymaga także sporej dozy cierpliwości. Sprawne odpowiadanie na wiadomości prywatne oraz komentarze wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Nie zapominajmy o tym, że każda opublikowana treść musi być profesjonalna i zgodna z przyjętym schematem. Nie należy ignorować lub usuwać nieprzychylnych opinii. Wszelkie konflikty powinny być rozwiązywane na korzyść klienta, o ile tylko jest to możliwe.

Osoba odpowiedzialna za prowadzenia fanpage w social media musi mieć doświadczenie praktyczne, tak aby odnaleźć się w absolutnie każdej sytuacji. Nie zapominajmy również o konieczności tworzenia unikatowych postów, które będą przydatne, a jednocześnie przyciągające uwagę. Nasi specjaliści gwarantują stałą opiekę na kontami firmowymi w mediach społecznościowych. Monitorują oni aktywność użytkowników, co zmniejsza ryzyko wystąpienia sytuacji działających na szkodę marki. Oferujemy również współpracę z influencerami.

Zalety marketingu w mediach społecznościowych

Marketing w mediach społecznościowych powinien stać się obowiązkowy dla każdej firmy, która stawia na rozwój. Promocja w sieci powinna odbywać się na wielu płaszczyznach, tak aby przedsiębiorstwo stało się widoczne na tle konkurencji. Nie jest to łatwe zadanie, a samodzielnie podjęte decyzje nie zawsze są trafne. Właśnie dlatego fachowe prowadzenie fanpage w social media wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Nie musisz decydować się na współpracę długofalową!

marketing social media

 

Do najważniejszych zalet marketingu w social media można zaliczyć:

  • łatwość przekazywania informacji,
  • bezproblemową komunikację z klientami,
  • szeroki zasięg,
  • możliwość budowy wizerunku marki,
  • pozyskanie zupełnie nowych grup odbiorców,
  • zyskanie kolejnych kanałów dystrybucji.
  • skuteczne budowanie trwałych relacji z konsumentami,
  • wzrost zainteresowania ofertą,
  • maksymalizacja poziomu sprzedaży,
  • niskie nakłady finansowe,
  • sprawne reagowanie na działania szkodzące marce.

 

oferta