Jak remarketing może zwiększyć skuteczność kampanii reklamowej?

Remarketing to strategia marketingowa, która ma na celu dotarcie do osób, które wcześniej miały kontakt z Twoją firmą lub odwiedziły Twoją stronę internetową. Działa ona poprzez umieszczanie piksela śledzenia na Twojej stronie internetowej, który rejestruje informacje o użytkownikach, takich jak ich zachowanie, preferencje czy interakcje. Continue reading „Jak remarketing może zwiększyć skuteczność kampanii reklamowej?”

Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań

Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”