Remarketing to strategia marketingowa, która ma na celu dotarcie do osób, które wcześniej miały kontakt z Twoją firmą lub odwiedziły Twoją stronę internetową. Działa ona poprzez umieszczanie piksela śledzenia na Twojej stronie internetowej, który rejestruje informacje o użytkownikach, takich jak ich zachowanie, preferencje czy interakcje. Continue reading „Jak remarketing może zwiększyć skuteczność kampanii reklamowej?”
Kategoria: Sprzedaż internetowa
Sprzedaż internetowa to nic innego jak chęć nakłonienia danej osoby do zakupu naszego produktu. Jednak, aby do tego dojść, należy wykonać kilka niezbędnych czynności, które skłonią potencjalną osobę do zakupu naszego towaru.
Na sam początek wypadałoby wypromować nasz produkt, a najlepiej jest zrobić przy pomocy Google Ads, czyli płatnych reklam oraz pozycjonowania, czyli dążenia do tego, aby nasza strona pojawiała się jako jedna z pierwszych propozycji do kliknięcia, poprzez naszą wiedzę, zdolności w marketingu oraz kreatywność.
Kolejną istotną kwestią są produkty wysokiej jakości, Tutaj sprawa jest prosta. Niezależnie od tego, co chcemy sprzedawać, nasz produkt musi być wysokiej jakości lub wyróżniać się na tle innych. Bez tego nawet najlepsze reklamy, nie dadzą nam oczekiwanych rezultatów. Ponadto możemy zyskać dużo negatywnych opinii co zniszczy nasz wizerunek.
Trzecią sprawą jest to gdzie będziemy chcieli sprzedawać. Możemy założyć swoją własną stronę internetową, jednak jest to projekt czasochłonny i drogi, ale wszystko może zrobić po swojemu, według naszych potrzeb i preferencji. Skorzystać można też z gotowych serwisów aukcyjnych, takich jak Allegro lub skorzystać z open source, czyli zaprojektowania własnej witryny internetowej na podstawie różnych gotowych projektów.
Ostatnią rzecz, którą chciałbym poruszyć, jest odpowiednie dobieranie promocji. Każdy sklep zawiera zniżki na swoje produkty i my także musimy się do tego dostosować. Zniżki procentowe bardzo przyciągają ludzi i są powodem zakupu produktu bo hasła typu „Teraz aż o 50% taniej!!!” Po prostu robią całą robotę. Warto dodawać też do naszego towaru jakieś malutkie gratisy, które uatrakcyjnią naszą ofertę oraz rozdawać różne kupony, bądź bonusy za robienie zakupów w naszym sklepie.
Sklepy internetowe to bardzo odpowiedzialna sprawa. Musimy się zatroszczyć o wiele szczegółów, aby nasza praca zaowocowała w zamierzone rezultaty. Jeśli chcemy do tego dojść, sprawą kluczową będzie przestrzeganie wspomnianych czterech czynności, bez których się nie obędzie.
Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań
Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”