Prospecting to proces znajdowania i kwalifikowania potencjalnych klientów. Jest to kluczowy krok w procesie sprzedaży bezpośredniej, ponieważ pomaga znaleźć potencjalnych klientów i ocenić, czy mogą być zainteresowani Twoim produktem lub usługą.
Kategoria: Blog
Czym jest mikroinfluencer marketing
Być może słyszałeś już termin „mikro-influencer”, ale co to właściwie oznacza? Krótko mówiąc, mikroinfluencer to osoba, która ma stosunkowo niewielką liczbę obserwujących w mediach społecznościowych, która ma zdolność generowania wysokiego stopnia zaangażowania ze strony swoich obserwatorów. Chociaż mogą nie mieć zasięgu wpływowego celebryty, mikroinfluencerzy są często postrzegani jako bardziej godni zaufania i godni zaufania, co może sprawić, że będą skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe swoich obserwujących. Continue reading „Czym jest mikroinfluencer marketing”
Kim jest ambasador marki?
Wiele osób zastanawia się, kim jest ambasador marki. Okazuje się, że ludzie pracujący na takim stanowisku mogą liczyć na wysokie wynagrodzenie. Dlatego wiele osób chce zdobyć taką pracę. Warto dowiedzieć się, kim jest ambasador marki. Continue reading „Kim jest ambasador marki?”
Co to są earned media? Jak je tworzyć.
Earned media to termin określający rozgłos uzyskany dzięki pozytywnym relacjom w wiadomościach lub innych mediach. To „szum”, który firmy starają się tworzyć na temat swoich produktów lub usług. Wiele firm korzysta z różnych płatnych, własnych portali, profili i earned mediów, aby wspierać swoje działania marketingowe i reklamowe. Ale czym właściwie są earned media – w wolnym tłumaczeniu zarobione media? Czytaj dalej aby się dowiedzieć. Continue reading „Co to są earned media? Jak je tworzyć.”
Kim jest rzecznik prasowy?
Rzecznik prasowy pełni bardzo ważną funkcję w życi każdego przedsiębiorstwa, reprezentuje firmę i pośredniczy w kontaktach z w mediami. Żeby pracować w tym zawodzie, trzeba mieć stosowne wykształcenie, a ponadto doświadczenie. Warto dowiedzieć się, kim jest rzecznik prasowy. Continue reading „Kim jest rzecznik prasowy?”
Czym jest i jak prowadzić biuro prasowe?
Odpowiednio zorganizowane biuro prasowe stanowi jeden z najważniejszych elementów każdego przedsiębiorstwa – działania podejmowane przez biuro prasowe ułatwiają prowadzenie świadomego biznesu, znacznie zwiększając szanse na sukces. Continue reading „Czym jest i jak prowadzić biuro prasowe?”
Czym jest dom mediowy i czym się zajmuje?
W obecnym świecie wiele firm korzysta z domu mediowego. Okazuje się, że wciąż sporo ludzi nie wie, czym on jest oraz czym się zajmuje. Tego typu przedsiębiorstwa są coraz popularniejsze w naszym kraju. Warto dowiedzieć się, czym jest dom mediowy. Continue reading „Czym jest dom mediowy i czym się zajmuje?”
Pozycjonowanie organiczne – czym jest i ile kosztuje?
Pozycjonowanie organiczne strony jest to proces poprawiania widoczności witryny lub strony internetowej w rankingach wyszukiwarek dla określonych słów kluczowych lub fraz. Odbywa się to za pomocą różnych środków, takich jak:
Continue reading „Pozycjonowanie organiczne – czym jest i ile kosztuje?”
Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto
Żyjemy w czasach, w których media społecznościowe to główna forma komunikacji ze światem. Dodawanie zdjęć, wysyłanie filmików, tworzenie relacji, transmisje na żywo, pisanie wiadomości to wszystko co robimy niemal codziennie, aby pochwalić się własnym stylem życia i tym, co aktualnie się u nas dzieje. Za pośrednictwem mediów obserwujemy na bieżąco wszystko, co dzieje się nie tylko u naszych znajomych, ale i również u wielkich gwiazd z całego świata. Continue reading „Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto”
Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań
Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”