Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto

Żyjemy w czasach, w których media społecznościowe to główna forma komunikacji ze światem. Dodawanie zdjęć, wysyłanie filmików, tworzenie relacji, transmisje na żywo, pisanie wiadomości to wszystko co robimy niemal codziennie, aby pochwalić się własnym stylem życia i tym, co aktualnie się u nas dzieje. Za pośrednictwem mediów obserwujemy na bieżąco wszystko, co dzieje się nie tylko u naszych znajomych, ale i również u wielkich gwiazd z całego świata. Continue reading „Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto”

Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań

Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”

Na czym polega social selling?

W ostatnim czasie media społecznościowe stają się prawdziwą potęgą. Praktycznie każda osoba, która na co dzień korzysta z internetu posiada profil w mediach społecznościowych. Jest to bardzo przydatne narzędzie, ponieważ dzięki temu możemy być w stałym kontakcie z naszymi znajomymi oraz rodziną, a także poznawać nowe osoby. Jednak nie możemy zapominać o tym, że dzięki takiemu profilowi jesteśmy także na bieżąco z innymi nowościami. Bardzo często wiele przedsiębiorstw decyduje się na założenie swojego własnego profilu na takim portalu. Jakie to ma zalety? Continue reading „Na czym polega social selling?”

Czy warto współpracować z agencją PR?

Budowanie wizerunku to bardzo ważne zadanie dla zarządu firmy. Wielu właścicieli nie zdaje sobie jednak sprawy, jak kluczową rolę odgrywa Public Relations i często myli te działania z marketingiem. Tymczasem dobry wizerunek to także większe zaufanie przekładające się na wzrost sprzedaży. Czym jest PR i czy warto rozpocząć współprace z agencją PR? Continue reading „Czy warto współpracować z agencją PR?”

Czym jest netykieta i na czym polega?

W przeciągu dwóch ostatnich dekad światem zawładnął Internet. Obecnie w sieci można robić wszystko – kupować jedzenie, spotykać się ze znajomymi, zarabiać pieniądze a nawet poznać miłość życia. Oczywiście wirtualny świat nie może zastąpić tego realnego. Jednak w związku z tym, że wirtualne realia stają się w dużym stopniu naszą codziennością, konieczne jest umiejętne odnalezienie się i funkcjonowanie w tejże sferze życia. Continue reading „Czym jest netykieta i na czym polega?”

Istota Public Relations w dzisiejszych czasach

Współczesny świat nieprzerwanie się rozwija oraz umożliwia ludziom coraz to nowsze rozwiązania w każdej dziedzinie życia. Dlatego też, pragnąc się dostosować do obecnych realiów, ludzie dążą do nabywania coraz to nowszych umiejętności. Każdy człowiek z pewnością zdaje sobie sprawę z istnienia wszechobecnych kanałów komunikacyjnych. Zjawisko, jakim jest komunikacja, jest niezwykle istotne ze względu na prawidłowe funkcjonowanie jednostek czy też firm. Continue reading „Istota Public Relations w dzisiejszych czasach”

Buzz marketing – szeptana strategia marketingowa

Czy spotkałeś kiedyś osobę, która na przyjęciu, imprezie lub na przystanku autobusowym, entuzjastycznie wypowiadała się o produkcie lub usłudze?
W takim razie istnieje duża szansa, że ​​spotkałeś szeptacza, który jest zatrudniany przez firmy do zwiększania świadomości niektórych produktów wśród potencjalnych klientów.
Co to jest marketing szeptany? Na czym polega ta strategia marketingowa i jakie są jej wady i zalety? Continue reading „Buzz marketing – szeptana strategia marketingowa”