Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań

Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”

Na czym polega social selling?

W ostatnim czasie media społecznościowe stają się prawdziwą potęgą. Praktycznie każda osoba, która na co dzień korzysta z internetu posiada profil w mediach społecznościowych. Jest to bardzo przydatne narzędzie, ponieważ dzięki temu możemy być w stałym kontakcie z naszymi znajomymi oraz rodziną, a także poznawać nowe osoby. Jednak nie możemy zapominać o tym, że dzięki takiemu profilowi jesteśmy także na bieżąco z innymi nowościami. Bardzo często wiele przedsiębiorstw decyduje się na założenie swojego własnego profilu na takim portalu. Jakie to ma zalety? Continue reading „Na czym polega social selling?”

Czy warto współpracować z agencją PR?

Budowanie wizerunku to bardzo ważne zadanie dla zarządu firmy. Wielu właścicieli nie zdaje sobie jednak sprawy, jak kluczową rolę odgrywa Public Relations i często myli te działania z marketingiem. Tymczasem dobry wizerunek to także większe zaufanie przekładające się na wzrost sprzedaży. Czym jest PR i czy warto rozpocząć współprace z agencją PR? Continue reading „Czy warto współpracować z agencją PR?”

Czym jest netykieta i na czym polega?

W przeciągu dwóch ostatnich dekad światem zawładnął Internet. Obecnie w sieci można robić wszystko – kupować jedzenie, spotykać się ze znajomymi, zarabiać pieniądze a nawet poznać miłość życia. Oczywiście wirtualny świat nie może zastąpić tego realnego. Jednak w związku z tym, że wirtualne realia stają się w dużym stopniu naszą codziennością, konieczne jest umiejętne odnalezienie się i funkcjonowanie w tejże sferze życia. Continue reading „Czym jest netykieta i na czym polega?”

Istota Public Relations w dzisiejszych czasach

Współczesny świat nieprzerwanie się rozwija oraz umożliwia ludziom coraz to nowsze rozwiązania w każdej dziedzinie życia. Dlatego też, pragnąc się dostosować do obecnych realiów, ludzie dążą do nabywania coraz to nowszych umiejętności. Każdy człowiek z pewnością zdaje sobie sprawę z istnienia wszechobecnych kanałów komunikacyjnych. Zjawisko, jakim jest komunikacja, jest niezwykle istotne ze względu na prawidłowe funkcjonowanie jednostek czy też firm. Continue reading „Istota Public Relations w dzisiejszych czasach”

Buzz marketing – szeptana strategia marketingowa

Czy spotkałeś kiedyś osobę, która na przyjęciu, imprezie lub na przystanku autobusowym, entuzjastycznie wypowiadała się o produkcie lub usłudze?
W takim razie istnieje duża szansa, że ​​spotkałeś szeptacza, który jest zatrudniany przez firmy do zwiększania świadomości niektórych produktów wśród potencjalnych klientów.
Co to jest marketing szeptany? Na czym polega ta strategia marketingowa i jakie są jej wady i zalety? Continue reading „Buzz marketing – szeptana strategia marketingowa”

Dlaczego marketing sportowy jest tak skuteczny?

Sport z założenia niemal w każdej osobie wzbudza pozytywne emocje. Ze względu na to, że jest apolityczny i neutralny, większość osób w mniejszym lub większym stopniu jest z nim związana. Nie trzeba uprawiać konkretnej dyscypliny, by mieć pojęcie o sporcie, bowiem wydarzenia sportowe zawsze wiążą się z dużym rozgłosem i zainteresowaniem. W związku z tym od lat wiele przedsiębiorstw wykorzystuje fakt popularności sportu, by wypromować własną markę. Takie działanie nazywane jest marketingiem sportu. Czym zatem on właściwie jest, w jakim celu się go wykorzystuje i jakie są jego mechanizmy? Continue reading „Dlaczego marketing sportowy jest tak skuteczny?”

Kampanie SEM – reklama w wyszukiwarkach internetowych

Reklama online obejmuje pełną gamę metod – jedną z nich jest SEM. Co kryje się pod tym skrótem? Jak wykorzystać kampanie SEM, by pozyskać nowych klientów? Podpowiadamy!

Czym jest kampania SEM?

Wyszukiwarka internetowa jest najczęściej odwiedzanym serwisem online. To tam internauci poszukują dostępnych w sieci informacji. Również może być ona miejscem prowadzenia promocji, by dotrzeć do potencjalnych klientów jeszcze skuteczniej. Continue reading „Kampanie SEM – reklama w wyszukiwarkach internetowych”

Czym jest i jak działa event marketing?

Dynamiczny rozwój różnych branż i potrzeba dostępu do coraz bardziej skutecznych narzędzi walki z konkurencją sprawiły, że opracowano nowe rozwiązania marketingowe. Jedną z opcji stał się event marketing, wykorzystujący zorganizowane wydarzenia dla konkretnych grup odbiorców. Imprezy różnego rodzaju służą do promocji produktów i usług, pozwalają nawiązać kontakty biznesowe. Pozwalają także poznać nowych ludzi – potencjalnych przyszłych partnerów bądź klientów. Continue reading „Czym jest i jak działa event marketing?”