Kampanie SEM – reklama w wyszukiwarkach internetowych

Reklama online obejmuje pełną gamę metod – jedną z nich jest SEM. Co kryje się pod tym skrótem? Jak wykorzystać kampanie SEM, by pozyskać nowych klientów? Podpowiadamy!

Czym jest kampania SEM?

Wyszukiwarka internetowa jest najczęściej odwiedzanym serwisem online. To tam internauci poszukują dostępnych w sieci informacji. Również może być ona miejscem prowadzenia promocji, by dotrzeć do potencjalnych klientów jeszcze skuteczniej. Continue reading „Kampanie SEM – reklama w wyszukiwarkach internetowych”

Czym jest i jak działa event marketing?

Dynamiczny rozwój różnych branż i potrzeba dostępu do coraz bardziej skutecznych narzędzi walki z konkurencją sprawiły, że opracowano nowe rozwiązania marketingowe. Jedną z opcji stał się event marketing, wykorzystujący zorganizowane wydarzenia dla konkretnych grup odbiorców. Imprezy różnego rodzaju służą do promocji produktów i usług, pozwalają nawiązać kontakty biznesowe. Pozwalają także poznać nowych ludzi – potencjalnych przyszłych partnerów bądź klientów. Continue reading „Czym jest i jak działa event marketing?”

Czym dokładnie jest marketing holistyczny?

Warto mieć świadomość, że marketing holistyczny w najprostszym możliwym ujęciu jest kompleksowym marketingiem, który jest obecny praktycznie w każdym obszarze działania przedsiębiorstwa. Należy zaznaczyć, że wszystkie podejmowane kroki muszą być nie tylko i wyłącznie ze sobą spójne, ale również zmierzać do jednego celu. Co firmy powinny jeszcze wiedzieć o wspomnianym marketingu holistycznym? Czy jest to pewnego rodzaju marketing relacyjny? Continue reading „Czym dokładnie jest marketing holistyczny?”

Czy zapach może skłonić klienta do wydania większej sumy pieniędzy w naszej firmie?

Działania marketingowe dotyczą wielu aspektów: wzbudzenie poczucia utożsamiania się z daną marką, zwiększenie zaufania klientów, poczucie bycia traktowanym wyjątkowo przez daną firmę, preferowanie rozwiązań jednej marki nad innymi bez względu na dostępność, czas oczekiwania czy cenę.
Cel tak naprawdę jest jeden: skłonienie klientów do wyboru produktu czy usługi naszej firmy oraz następne trwałe utrzymanie wiernego klienta, który w samych superlatywach będzie się wypowiadał na temat naszej marki. Jednym ze stosunkowo nowych pomysłów, którego korzenie sięgają zaledwie lat 90, jest aromamarketing. Continue reading „Czy zapach może skłonić klienta do wydania większej sumy pieniędzy w naszej firmie?”

Rola zawieszek zapachowych jako reklama firmy w szerszej kampanii marketingowej

Od kiedy sprecyzowano marketing w osobną naukę, z jej własną metodologią, mechanizmami poznawczymi i szeroko rozbudowaną historią, zmieniło się bardzo wiele w praktycznym wykorzystywaniu jej instrumentów. Obserwując sposoby stosowania niektórych narzędzi marketingu trzeba stwierdzić, iż to praktycy rynkowi, czyli przedsiębiorcy, firmy, właściciele brandów, mają najwięcej do powiedzenia o skuteczności stosowania poszczególnych części składowych marketingu, takich jak, np. reklama firmy, marketing bezpośredni i wiele innych. Continue reading „Rola zawieszek zapachowych jako reklama firmy w szerszej kampanii marketingowej”

Siła internetu

Ponad 3 miliardy ludności na świecie korzysta na codzień z internetu. Czytają w nich informacje, obserwują swoich idoli, szukają informacji, sprawdzają oferty. To potencjalni klienci, a dzięki sieci łatwiej do nich dotrzeć.

Marketing w internecie

Na dynamicznie rozwijający się marketing w internecie przedsiębiorcy nie żałują wydatków. Dobrze rozumieją, że to doskonały kanał do śledzenia poczynań konkurencji, źródło informacji o najnowszych badaniach i trendach, kanał do pozyskania nowych rynków zbytu. Najprostsza, a zarazem najbardziej popularna reklama w internecie to strona internetowa. Continue reading „Siła internetu”