Czym jest mikroinfluencer marketing

Być może słyszałeś już termin „mikro-influencer”, ale co to właściwie oznacza? Krótko mówiąc, mikroinfluencer to osoba, która ma stosunkowo niewielką liczbę obserwujących w mediach społecznościowych, która ma zdolność generowania wysokiego stopnia zaangażowania ze strony swoich obserwatorów. Chociaż mogą nie mieć zasięgu wpływowego celebryty, mikroinfluencerzy są często postrzegani jako bardziej godni zaufania i godni zaufania, co może sprawić, że będą skuteczniej wpływać na decyzje zakupowe swoich obserwujących. Continue reading „Czym jest mikroinfluencer marketing”

Co to są earned media? Jak je tworzyć.

Earned media to termin określający rozgłos uzyskany dzięki pozytywnym relacjom w wiadomościach lub innych mediach. To „szum”, który firmy starają się tworzyć na temat swoich produktów lub usług. Wiele firm korzysta z różnych płatnych, własnych portali, profili i earned mediów, aby wspierać swoje działania marketingowe i reklamowe. Ale czym właściwie są earned media – w wolnym tłumaczeniu zarobione media? Czytaj dalej aby się dowiedzieć. Continue reading „Co to są earned media? Jak je tworzyć.”

Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto

Żyjemy w czasach, w których media społecznościowe to główna forma komunikacji ze światem. Dodawanie zdjęć, wysyłanie filmików, tworzenie relacji, transmisje na żywo, pisanie wiadomości to wszystko co robimy niemal codziennie, aby pochwalić się własnym stylem życia i tym, co aktualnie się u nas dzieje. Za pośrednictwem mediów obserwujemy na bieżąco wszystko, co dzieje się nie tylko u naszych znajomych, ale i również u wielkich gwiazd z całego świata. Continue reading „Najpopularniejsze Social Media na których musisz mieć konto”

Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań

Nie da się ukryć, że internet obecnie stwarza wielu osobom ogromne możliwości. Nie tylko od strony rozrywkowej, czy też społecznej, lecz przede wszystkim handlowej. Wiele sklepów, które jeszcze do niedawna prowadziło działalność jedynie stacjonarną, obecnie funkcjonuje albo w obu formach, albo już tylko w internecie. Co jednak bardzo istotne, jeśli chce się prowadzić biznes w sieci, trzeba wybrać dobry i odpowiedni dla siebie sklep internetowy. A tu jak się okazuje, istnieje naprawdę wiele różnego rodzaju rozwiązań. Co będzie najlepsze, czyli jak powinna wyglądać sprzedaż internetowa? Continue reading „Jaki rodzaj sklepu internetowego wybrać. Wady i zalety różnych rozwiązań”

Na czym polega social selling?

W ostatnim czasie media społecznościowe stają się prawdziwą potęgą. Praktycznie każda osoba, która na co dzień korzysta z internetu posiada profil w mediach społecznościowych. Jest to bardzo przydatne narzędzie, ponieważ dzięki temu możemy być w stałym kontakcie z naszymi znajomymi oraz rodziną, a także poznawać nowe osoby. Jednak nie możemy zapominać o tym, że dzięki takiemu profilowi jesteśmy także na bieżąco z innymi nowościami. Bardzo często wiele przedsiębiorstw decyduje się na założenie swojego własnego profilu na takim portalu. Jakie to ma zalety? Continue reading „Na czym polega social selling?”