Warto wiedzieć, że Real Time Marketing w najprostszym możliwym ujęciu jest marketingiem, który dzieje się w czasie rzeczywistym. Koniecznie trzeba jednak zaznaczyć, że wspomniany rodzaj marketingu będzie wymagał przede wszystkim prowadzenia bardzo efektywnego monitoringu internetu. Continue reading „Real time marketing – klucz do sukcesu”
Kategoria: Rodzaje marketingu
Rodzaje marketingu wpływające na sukcesy przedsiębiorstw. Odpowiednie ich wdrożenie i wykorzystanie w firmie sprzyja zwiększeniu sprzedaży, korzystnie wpływa na budowanie wartości przedsiębiorstwa, a także na świadomość marki.
Żyjemy w dynamicznie rozwijającym się świecie. Na naszych oczach dokonują się zmiany na wielu płaszczyznach. Zmienia się również sposób prowadzenia przedsiębiorstw. Obecnie to Internet przejął rolę targowisk i często jest jedyną drogą dotarcia do potencjalnego klienta. Dlatego coraz bardziej istotnym elementem wspierającym sprzedaż usług czy produktów jest właśnie marketing internetowy.
Firma, która efektywnie pokłada w niego środki, może szybko stać się liderem na tle konkurencji. Istnieją różne rodzaje marketingu internetowego. Takim podstawowym, od którego zaczynamy swoją obecność w sieci, jest założenie strony WWW. Stanowi ona wizytówkę naszej firmy, więc powinniśmy dobrze o nią zadbać. Ważne zatem aby dodać istotne elementy, takie jak na przykład nagłówek mówiący o działalności przedsiębiorstwa, właściwy content, doświadczenie i portfolio czy formularz kontaktowy. Strona to miejsce, do którego kierujemy internautę poprzez różne rodzaje reklam. Przyczynią się one do skutecznej promocji prowadzonego biznesu.
Na formy marketingu składają się między innymi reklama banerowa i pay per click służące do przekierowania na stronę www reklamodawcy. W przypadku tego drugiego rodzaju zleceniodawca płaci za każdego użytkownika, który za pomocą banera przejdzie do strony produktu. Licząca firma sprawdzając rodzaje marketingu internetowego na pewno zainteresuje się czymś takim jak SEO, czyli optymalizacją i pozycjonowaniem stron. Jest to proces polegający na zwiększeniu widoczności i ruchu z wyników wyszukiwania. Dzięki niemu, nasza strona osiągnie najlepszą pozycję w bezpłatnych wynikach w wyszukiwarce dla wybranych fraz i słów kluczowych. W ten sposób zwiększy się popularność witryny, przez co zauważymy napływ nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. By to zrobić używa się różnych narzędzi, jak dostosowanie kodu witryny do słów kluczowych czy opracowywanie unikalnych treści.
Dostosowując tymi sposobami stronę zawsze musimy pamiętać, że wyszukiwarka wyniesie najwyżej stronę, która najlepiej będzie odpowiadać na zapytanie użytkownika. Oprócz SEO rozwijane są coraz to nowe formy marketingu, które pomogą efektywnie promować swoją działalność on-line. Warto dlatego na bieżąco śledzić wprowadzane nowe rozwiązania, by potem wdrożyć je również i u nas.
Video marketing – czym jest i jak go wykorzystać?
Wykorzystywanie video w działaniach marketingowych staje się coraz popularniejsze. Przede wszystkim ze względu na wymierne korzyści jakie przynosi. Dobrze jest zatem wiedzieć na czym dokładnie polega wykorzystanie video w promocji i jak to robić. Continue reading „Video marketing – czym jest i jak go wykorzystać?”
Siła internetu
Ponad 3 miliardy ludności na świecie korzysta na codzień z internetu. Czytają w nich informacje, obserwują swoich idoli, szukają informacji, sprawdzają oferty. To potencjalni klienci, a dzięki sieci łatwiej do nich dotrzeć.
Marketing w internecie
Na dynamicznie rozwijający się marketing w internecie przedsiębiorcy nie żałują wydatków. Dobrze rozumieją, że to doskonały kanał do śledzenia poczynań konkurencji, źródło informacji o najnowszych badaniach i trendach, kanał do pozyskania nowych rynków zbytu. Najprostsza, a zarazem najbardziej popularna reklama w internecie to strona internetowa. Continue reading „Siła internetu”