Rola zawieszek zapachowych jako reklama firmy w szerszej kampanii marketingowej

Od kiedy sprecyzowano marketing w osobną naukę, z jej własną metodologią, mechanizmami poznawczymi i szeroko rozbudowaną historią, zmieniło się bardzo wiele w praktycznym wykorzystywaniu jej instrumentów. Obserwując sposoby stosowania niektórych narzędzi marketingu trzeba stwierdzić, iż to praktycy rynkowi, czyli przedsiębiorcy, firmy, właściciele brandów, mają najwięcej do powiedzenia o skuteczności stosowania poszczególnych części składowych marketingu, takich jak, np. reklama firmy, marketing bezpośredni i wiele innych. Continue reading „Rola zawieszek zapachowych jako reklama firmy w szerszej kampanii marketingowej”

Siła internetu

Ponad 3 miliardy ludności na świecie korzysta na codzień z internetu. Czytają w nich informacje, obserwują swoich idoli, szukają informacji, sprawdzają oferty. To potencjalni klienci, a dzięki sieci łatwiej do nich dotrzeć.

Marketing w internecie

Na dynamicznie rozwijający się marketing w internecie przedsiębiorcy nie żałują wydatków. Dobrze rozumieją, że to doskonały kanał do śledzenia poczynań konkurencji, źródło informacji o najnowszych badaniach i trendach, kanał do pozyskania nowych rynków zbytu. Najprostsza, a zarazem najbardziej popularna reklama w internecie to strona internetowa. Continue reading „Siła internetu”